Sunday, May 10, 2009

Dalam Kenangan Allahyarhamah Datuk Faridah Alias dan Allahyarham Azman Che Mat

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Salam semua. Buat Ahli-ahli politik dan juga penyokong parti politik..

Perlukan Rumah untuk Disewa (Homestay) Sempena PRK Dun Galas Yang Akan Tiba Tak Lama Lagi. Hubungi saya sekarang (En Sham (013-3598445) untuk keterangan lanjut.

Ada pelbagai rumah untuk disewa. Dari rumah Banglo hingga ke rumah teres. Selesa dan dekat dengan pengundi. Lengkap dengan kemudahan asas. Amat sesuai untuk dijadikan rumah negeri, bahagian mahupun cawangan.

Yang penting harga berpatutan dan boleh ditawar.

Cepat sebelum tawaran ini habis..

- Anak jati Kelate di perantauan

BKIP Sumbang Satu Kontena Air Mineral Kepada Mangsa Ombak Besar Tsunami Aceh

WANGSA MAJU – Atas dasar keprihatinan, tanggungjawab dan simpati, Badan Kebajikan Kakitangan Ibu Pejabat UMNO (BKIP) hari ini tampil memberikan sumbangan satu kontena air mineral kepada mangsa tragedi ombak besar tsunami di Acheh.
Sumbangan tersebut telah diserahkan kepada Pengerusi Biro Hubungan Antarabangsa $ Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO), Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir oleh wakilnya, Bendahari BKIP, Puan Faridah Alias di Pusat Pengumpulan Sumbangan “Ehsan Mangsa Tsunami” di Malaysian Institute Of Integrative Media (MIIM), di sini, hari ini.
Program “Bantuan Ehsan Mangsa Tsunami Luar Negara” atau dikenali sebagai “Ehsan Mangsa Tsunami” adalah bagi membantu mangsa bencana khususnya di kawasan yang paling teruk di Acheh Indonesia yang digerakkan Biro Hubungan Antarabangsa $ Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO), Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.
Pada majlis yang sama selain, BKIP beberapa syarikat dan pertubuhan tempatan turut tampil memberikan sumbangan mereka.
Antaranya Syarikat Spanco yang menyumbangkan satu lori air mineral dan Drypers serta 50 kampit beras, Pemuda UMNO Melaka (10,000 botol air mineral), Persatuan Kebajikan Masyarakat Prihatin Kuala Lumpur (300 botol air mineral) dan Muslim Aid Asia yang menyumbangkan air mineral, ubat-ubatan dan makanan yang bernilai RM200 ribu.
Ketika ini ekoran kemusnahan teruk segala infrastruktur di Acheh kesan bencana Tsunami 26 Disember lalu, masyarakat terutama mangsa di kawasan terbabit amat mengharapkan sumbangan keperluan terdesak terutama air bersih, ubat-ubatan dan makanan segera.
Habis